biala-wilczyca blog

Archiwum dla: Październik, 2003

Święto!ROTK- 3,5godzinne widowisko

przez , 28.paź.2003, w Bez kategorii

Już dziś wiem iż czeka mnie wielka uczta dla oczu i duszy.
„Return of the king”bedzie trwał 3,5 godz.Hura!!
Pisząc szczerze chętnie zasiądę w fotelu i zapomnę o tym co na zewnatrz się dzieje na świecie.
Nikt nie wie jak to prostuje nerwy jesli całkowicie człowiek sie zapomni i wejdzie w klimat tego co się widzi- a będzie co ogladać -jestem tego pewna.
Już sie cieszę.

1 komentarz więcej...

Czemu nie można cofnąć czasu…?

przez , 14.paź.2003, w Bez kategorii

Albo go przyspieszyć…?
Choć lepiej cofnąć…
powrócić do tych chwil szczęscia…
Pytam…czemu?…ach czemu…

Zapomniec o cierpieniu, o bolu, tesknocie…
Zyc chwila dzisiejsza, bez zalu i trosk…
Powrocic do momentow nie zapomnianych…
pelnych marzen spelnionych i snow…
By w spokoju spojrzec….
I podziwiac..
Co zgotowal nam Los…
A co nam napewno odbierze….

Zapomniec…ach zapomniec…
To takie trudne…
Chwil straconych… samotnych… cierpiacych…
Gdzie kazda sekunda zdawala sie byc
Nieskonczona udreka pokory…
Gdzie jedynym marzeniem jest uwolnic sie…zginac…
A jednak zyjesz..
I cierpisz…
I placzesz…

Chwile sa piekne… choc takze goryczy pelne…
Zyc trzeba chwila… bo zaraz ucieknie..
I marzyc, a sny swe spelniac w realia…
Bo czas ucieka… nieublagalnie..
Ciesz sie…
poki nie bedzie za pozno…

3 komentarze więcej...

I znowu deszcz…

przez , 13.paź.2003, w Bez kategorii

Nie cierpię deszczu, bo tylko chce się człowiekowi spać.Mo może nie tylko ale głównie NMSNC i najchetniej wpadłabym w ciepłe łapy Groszka, który rozporzyłby moje zmartwienia i nieba przychylił.
Eech…
Trzeba marzyć

Żeby tak jeszcze marzenia częściej się spełniały to inaczej człowiek by patrzył na tą ponurą egzystencję, a tak potyka się co krok o to,co by chciał.

Niech stanie się cud i wreszczie kolejne życzenie stanie się mą rzeczywistością, bo trzy marzenia zrealizowałam, a trzecie właśnie zamirzam kontynuować, a skoro tak idę sobie przypomieć gramatykę,co przyda mi się gdy spotkam mój IDEAŁ

1 komentarz więcej...

Odezwa do Groszka…

przez , 10.paź.2003, w Bez kategorii

Drogi Groszku,
Przypominam iż winien mi jestes jedną przysługę, wobec powyższego poszukaj Mamrota i obaj spełnijcie zachcianki czarodziejek, bo inaczej biada Wam Panowie Rycerze.
Narazie przypominam, a jak się zezłoszczę to może dojść do rękoczynów albo do zaprzestania świadczenia usług czrodziejskich ;-)
Twoja czarna

Zostaw komentarz więcej...

Hura! Piąteczek!!!

przez , 10.paź.2003, w Bez kategorii

Wreszcie koniec 4 dniowego tygodnia pracy.Jedna rzecz mnie denerwuje, ale nie bedę pisać kto bo ludzie z pracy mogą przeczytać i będę miała tyły, ale może jakoś coś temu komuś wytłumaczę, i tak dobrze,że mam zgodę na AK.
Dziś mam chęć na film w doborowym towarzystwie czarodziejki Triss, może się spełni.
Rzucam urok na nienawistną jej osobę Annę B i „Golluma„i moją tajemniczą osobę X
Ci co to przeczytają- dostają jako gratis Czar Ochronny ostatecznie jestem czarodziejka czyż nie?
Bo wszystkie kobiety są czarodziejkami…

2 komentarze więcej...

Trochę z górki…

przez , 09.paź.2003, w Bez kategorii

Uff,
Dzięki Triss uładziłam się z komputerem, znów mam Roxio,które obgsługuje DVD i nagrywarkę.Pokój ducha osiągniety, czyli z górki

ALE

jeden film ciągnie się z sieci jak przysłowiowy smród za wojskiem.
Jejku, jej!Jak bardzo chcę mieć tą druga pytę,Ty-Groszku wiesz!!

Ruda Sówko- dzięki stokrotne, życzę Ci by i Mamrot Ci sie ciagnął z życiem, choć podejrzewam iż obaj panowie zasiedli razem i nie myślą słuchać naszych próśb,
WNIOSEK:
przerzucamy się na nowych faciów: Zefhara i Coena. Niech teraz oni mają zgryzotę.Niech nie zadzierają z nami.

1 komentarz więcej...

Zwariowany Świat…

przez , 08.paź.2003, w Bez kategorii

Od dwóch dni wszystko idzie mi pod górę,a juz nie wspomnę jakie chece protafi wyciąć komputer.
ch szkoda gadać, krew mnie zalewa i mam nadzieje iż niedługo wyjdę na prostą, bo mówiac któtko mam już tego dość.

1 komentarz więcej...