biala-wilczyca blog

Archiwum dla: Kwiecień, 2011

Filozof i wilk

przez , 25.kwi.2011, w Bez kategorii

„Filozof i wilk”- taką ksiażkę pochłonęłam dzięki koleżance w pracy, ktora mi ją pożyczyła.
Jestem na tak, jak troche mi sie poukłada w glowie i życiu , to pomyślę czy aby jej sobie nie kupić, a póki co myślę nad pożycznieniem innej wilczej pozycji. Już nie autorstwa Marka Rowlands’a  

bo  tym razem bez elementow filozofii- tylko z elemenami behawioryzmu tych zwierząt, a myślę o Shaun’ie  Ellis , ktory napisal książkę „Żyjący z wilkami ” (Living with the Wolfman) orz powstał film o tym samym tytule.

 

Shaun Elli - surodzony w Anglii badacz zwierząt, brał udział w licznych projektach naukowych, realizowanych m.in. w Polsce. Przez osiem lat służył w Royal Marines, później także w SAS. Wystąpił w wielu filmach dokumentalnych, m.in. The Wolfman (2007) czy Living with the Wolfman (2008), które w Polsce były emitowane pt. Człowiek-wilk i Żyjący z wilkami. Swoje doświadczenia zawarł także w książkach The Wolf Talk (2003) i Spirit of the Wolf (2006). Prawa do napisanego wspólnie z Penny Junor Żyjącego z wilkami, wydanego w 2009 roku, kupili m.in. wydawcy z Brazylii, Francji, Holandii, Niemiec, Szwecji i Włoch.

Zostaw komentarz więcej...

Nieświąteczne święta

przez , 24.kwi.2011, w Bez kategorii

Niby świeta  Wielkiej Nocy ,a tak nieświateczne jak dotad żadne.
Choroba i brak gosci w domu – to smutno, bardzo smutno ….
By wyjsć z choroby niezbedny szpital- a szpital to stes dla mnie i mamy.
 Do dupy te święta .

Zostaw komentarz więcej...

Dno sięgło 2-iego dna ….

przez , 24.kwi.2011, w Bez kategorii

No i koniec.
Matka rozłożyła siena dobre, teraz tylko nadzieja w tym iz inteligennie lekrz podejdzie do jej schorzenia i zobi porządek tak, by dalo się godnie żyć.
Myśłałam iz jesli tak sę stalo na początku tygodnia, to juz dalej nic mnie nie zaskoczy- ale błąd. Juz kolejnego dnia kolejny debilizm losu od osoby, która niby inteligenta potrzafi psychologicznie kogoś zamordować- a że pracuje ze mna w pracy i jest w stosunku do mnie w pozyjcji nadrzędnej- nie oszczędza mi przykrych chwil.
Wkurzyłam sie na maxa, miałam na końcu języka powiedzieć , by sobie gdzie inndziej poszukała kozła ofiarnego i zeszła ze mnie , ale na zimo załatwiłam co miałam załatwic i dziś żaluję iż po swietach nie powiedzialam jej iz ma talent do zabijania u ludzi resztek radości.
W środę zrujnowana pschycicznie nawet w sklepie ne mialam latwo, bo musiałam zapłacic za coś , co niechcący w nerwach upuściłam i potłukłam- myśle iz to wina w 80% „dzielnej” osobki, ktora wykańcza wszysytkich emocjaonalnie u nas na piętrze. Moze jej uswiadomie ą nie mam lekko i niech sie nie dokłada, bo będzie winna mojego załamania totalnego. Jak znam życie ma to ta pani w dupie , bo uważa iż świat powiniem plackiem przed nią leżeć i usugiwać.

Zostaw komentarz więcej...

Robi ze mną los co chce …

przez , 16.kwi.2011, w Bez kategorii

Robi ze mną los co chce, czy bronię się ?
Brak mi sił walczyć znów, bo za dużo już.
Taki mój los, czy przeklną mnie ktoś, 
Rzucił czar czy klątwę , diabli wiedzą to .... 
  
Nieszczęścia nie chodzą parami - one chodzą stadami .
Zostaw komentarz więcej...

Viola odorata :)

przez , 05.kwi.2011, w Bez kategorii

Nazwa cudna :-)
odór jeszcze  piekniejszy  :-D

A oto roślina która dziś zamieszkała w moim mini dzbanuszku

 

Zostaw komentarz więcej...