biala-wilczyca blog

Archiwum dla: Maj, 2011

Komputer

przez , 26.maj.2011, w Bez kategorii

No i wyszedł na ramieniu gościa do naprawy- ciekawe kiedy wróci :(

Wywędrowala we czwartek a wrócił w poniedziałek , tyle ze teraz znów co s nie bardzo z pamięcia jakoby- może to tylko upał.

Zostaw komentarz więcej...

Jak się wali, to po całości

przez , 23.maj.2011, w Bez kategorii

Nie dość iż mam kłopty z mamą to jeszcze , elektronika się musiała dołożyć.
Zdechł mi roczny kmputer, teraz szukam wykonawcy , a mało zręcznie mi to idzie , bo chora jestem.
Do bani to wszystko.
Ech…

Zostaw komentarz więcej...

Nowa zabawka …

przez , 17.maj.2011, w Bez kategorii

ja chyba oszalałam bo kupiłam —>  Wiedźmin 2: Zabójcy Królów,
Co by nie mówił w część pierwszą gry grało się mi świetnie choć było to moje piersze zderzenie sie z gra RPG na komputer. Potem już pojawiłyu się kolejne ale raptem 3 tytuły, czyli nie jest tak ze mnę źle :P.
Czy znajdę czas na granie pokaże czas, nie  mniej teraz mam o co sie martwic i co robić ;(

A jak ktos nie wie o czym piszę kilka o TU

W niedziele było tak : 1 Kawałek gry 
                               2 Kawałek gry

Zostaw komentarz więcej...

Dno sięgło dna

przez , 10.maj.2011, w Bez kategorii

Byłam z mamą w szpitału – sytuacja patowa, o ile nei tragiczna, ze względu na stan jej zdowia lekarze nie podejmą się operacji- boją się jak diabli konsekwencji i tego iz jej może nie przeżyć.
Masakra.
Matka zdecydowała się mimo wszystko podjać to ryzyko, więc teraz zamyka wszystkie swoje sprawy, sprawy tzw ostateczne.
Jest mi żle , bardzo źle i nikomu tego nie wytłumaczę.

Z nerów , stresu i zmeczenia, gorzej mi się myśli i funkcjonuje tak wogóle. O ile wcześniej miała kłopty by gdzieś wyjechac , teraz nawet nie ma mowy , tak wszystko się porypało, nawet jeden dzień nie ma opcji.
Czuję się jak rozdrażniny pies uwiązany do budy obowiążków ……

Zostaw komentarz więcej...

3 Maja

przez , 03.maj.2011, w Bez kategorii

A tak wyglada 3ci maja w Legnicy   :/

 

Zostaw komentarz więcej...